Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kampaň společnosti Veolia Voda "Čerstvá kohoutková? Stačí říct!"
Jindrová, Eliška ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalářská práce na téma Kampaň společnosti Veolia Voda "Čerstvá kohoutková? Stačí říct!" se zabývá rozborem kampaně zaměřené na propagaci kohoutkové vody v restauracích. Cílem je představit komunikační aktivity a kreativní zpracování projektu a také ukázat na základě výzkumu vnímání kampaně očima restauratérů z vybraných pražských gastronomických podniků zapojených do projektu. Důraz je kladen především na popis marketingového a komunikačního mixu kampaně s použitím deskriptivní metody, zdůrazněny jsou však také souvislosti tématu propagace kohoutkové vody s ekologickou problematikou konzumace balených vod a problematikou související s pitnou vodou obecně. Nastíněna je i situace ohledně podávání kohoutkové vody v restauracích v zahraničí. Součástí práce je také obraz kampaně v českých médiích a závěrečné zhodnocení.
Kampaň společnosti Veolia Voda "Čerstvá kohoutková? Stačí říct!"
Jindrová, Eliška ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalářská práce na téma Kampaň společnosti Veolia Voda "Čerstvá kohoutková? Stačí říct!" se zabývá rozborem kampaně zaměřené na propagaci kohoutkové vody v restauracích. Cílem je představit komunikační aktivity a kreativní zpracování projektu a také ukázat na základě výzkumu vnímání kampaně očima restauratérů z vybraných pražských gastronomických podniků zapojených do projektu. Důraz je kladen především na popis marketingového a komunikačního mixu kampaně s použitím deskriptivní metody, zdůrazněny jsou však také souvislosti tématu propagace kohoutkové vody s ekologickou problematikou konzumace balených vod a problematikou související s pitnou vodou obecně. Nastíněna je i situace ohledně podávání kohoutkové vody v restauracích v zahraničí. Součástí práce je také obraz kampaně v českých médiích a závěrečné zhodnocení.
Kohoutková voda v pitném režimu žáků 2.st. ZŠ a možnosti zvyšování její spotřeby
SVAČINOVÁ, Petra
Ve své bakalářské práci jsem se věnovala významu kohoutkové vody v pitném režimu žáků 2. stupně základní školy a možnostem zvyšování její spotřeby. V teoretické části jsem se zabývala zdroji vody na Zemi a obsahem vody v organismu a v potravinách, dále odlišností kohoutkové vody od vody balené. Soustředila jsem se na zachycení hlavních rozdílů mezi těmito vodami a názorů na jejich konzumaci. Hlavní metodou této práce byla dotazníková metoda s využitím dotazníku vlastní konstrukce. Praktická část práce přináší některá zásadní zjištění, a to především v oblasti použití energetických nápojů ke krytí běžné potřeby tekutin u vybrané věkové kategorie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.